Denumire |
Observatii |
Descarca |
Certificate de urbanism construire (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situate la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00
-online: [email protected] Certificatul de Urbanism nu ține loc de Autorizație de Construire și nu confer dreptul de a executa lucrări de construire. |
1.Certificat de urbanism construire
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1.opis – obligatoriu |
-se va complete în mod obligatoriu de către proiectant/arhitect |
|
2.cerere tip completată, semnată și ștampilată (după caz-pentru persoane juridice) – obligatoriu |
-formular F1 – timp mediu de completare 5-6 min -se va semna pe pagina cu precizări declarația-consimțământul în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date |
|
3.Declarație – consimțământ – obligatoriu |
În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu character personal și libera circulație a acestor date. |
|
4.chitanță/op achitare taxă – obligatoriu |
||
5.nomenclator stradal – obligatoriu |
-eliberat de Compartiment Registru Agricol Primăria Comunei Valu lui Traian |
|
6.extras de carte funciară pentru informare – obligatoriu |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară |
|
7.extras din planul cadastral de pe ortofotoplan – obligatoriu |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară |
|
8.copie B.I./C.I. titular al dreptului real asupra imobilului, teren și/sau construcție și certificatul de înregistrare fiscal (CUI) (după caz-pentru personae juridice) |
||
9.proces verbal de înțărușare |
– eliberat de un cadastrist autorizat |
|
10.autorizație de construire inițială |
– dacă este cazul |
|
11.anunț începere lucrări ISC+anunț începere lucrări primărie pentru autorizația inițaială |
– dacă este cazul |
|
12.act de proprietate |
||
13.memoriu justificativ |
– întocmit de architect autorizat |
|
14.plan de încadrare în zonă |
– întocmit de architect autorizat |
|
15.plan de situație |
– întocmit de architect autorizat |
|
16.Acord proiectant inițial |
– dacă este cazul |
2.Certificat de urbanism desființare
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Certificate de urbanism desființare (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situate la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected] Certificatul de Urbanism nu ține loc de Autorizație de Desființare și nu confer dreptul de a executa lucrări de desfiinșare. |
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1.opis – obligatoriu |
-se va complete în mod obligatoriu de către proiectant/arhitect |
|
2.cerere tip completată, semnată și ștampilată (după caz-pentru persoane juridice) – obligatoriu |
-formular F1 – timp mediu de completare 5-6 min -se va semna pe pagina cu precizări declarația-consimțământul în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date |
|
3.Declarație – consimțământ – obligatoriu |
În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu character personal și libera circulație a acestor date. |
|
4.chitanță/op achitare taxă – obligatoriu |
||
5.nomenclator stradal – obligatoriu |
-eliberat de Compartiment Registru Agricol Primăria Comunei Valu lui Traian |
|
6.extras de carte funciară pentru informare – obligatoriu |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară |
|
7.extras din planul cadastral de pe ortofotoplan – obligatoriu |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară |
|
8.copie B.I./C.I. titular al dreptului real asupra imobilului, teren și/sau construcție și certificatul de înregistrare fiscal (CUI) (după caz-pentru personae juridice) |
||
9.proces verbal de înțărușare |
– eliberat de un cadastrist autorizat |
|
10.autorizație de construire inițială |
– dacă este cazul |
|
11.anunț începere lucrări ISC+anunț începere lucrări primărie pentru autorizația inițaială |
– dacă este cazul |
|
12.act de proprietate |
||
13.memoriu justificativ |
– întocmit de architect autorizat |
|
14.plan de încadrare în zonă |
– întocmit de architect autorizat |
|
15.plan de situație |
– întocmit de architect autorizat |
|
16.Acord proiectant inițial |
– dacă este cazul |
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Certificate de urbanism operări notariale (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situate la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected] Operațiunile notariale se referă la vânzare-cumpărare, concesionare, drept de servitude, dezmembrare/alipire, partaj, succesiune, informare, contract de superficie. |
3.Certificat de urbanism operări notariale
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1.opis -obligatoriu |
||
2.cerere tip completată, semnată și ștampilată (după caz-pentru persoane juridice) – obligatoriu |
-formular F1 – timp mediu de completare 5-6 min -se va semna pe pagina cu precizări declarația-consimțământul în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date |
|
3.Declarație – consimțământ – obligatoriu |
În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu character personal și libera circulație a acestor date. |
|
4.chitanță/op achitare taxă – obligatoriu |
||
5.nomenclator stradal – obligatoriu |
-eliberat de Compartiment Registru Agricol Primăria Comunei Valu lui Traian |
|
6.extras de carte funciară pentru informare – obligatoriu |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară |
|
7.extras din planul cadastral de pe ortofotoplan – obligatoriu |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară |
|
8.copie B.I./C.I. titular al dreptului real asupra imobilului, teren și/sau construcție și certificatul de înregistrare fiscal (CUI) (după caz-pentru personae juridice) |
||
9.act de proprietate |
||
10.plan de situație cu propunere de dezmembrare/alipire |
– întocmit de cadastrist autorizat |
4.Certificat de urbanism elaborare PUD, PUZ
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Certificate de urbanism elaborare PUD, PUZ (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situate la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri: 08:00-12:00 -online: [email protected] |
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1.opis – obligatoriu |
-se va complete în mod obligatoriu de către proiectant/arhitect |
|
2.cerere tip completată, semnată și ștampilată (după caz-pentru persoane juridice) – obligatoriu |
-formular F1 – timp mediu de completare 5-6 min -se va semna pe pagina cu precizări declarația-consimțământul în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date |
|
3.Declarație – consimțământ – obligatoriu |
În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu character personal și libera circulație a acestor date. |
|
4.chitanță/op achitare taxă – obligatoriu |
||
5.nomenclator stradal – obligatoriu |
-eliberat de Compartiment Registru Agricol Primăria Comunei Valu lui Traian – dacă este cazul |
|
6.extras de carte funciară pentru informare – obligatoriu |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară |
|
7.extras din planul cadastral de pe ortofotoplan – obligatoriu |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară |
|
8.copie B.I./C.I. titular al dreptului real asupra imobilului, teren și/sau construcție și certificatul de înregistrare fiscal (CUI) (după caz-pentru personae juridice) |
||
9.act de proprietate |
||
10.memoriu |
– întocmit de arhitect autorizat |
|
11.planuri de încadrare în zonă |
– întocmit de arhitect autorizat |
|
12.planuri situația existentă/propusă |
– întocmit de arhitect autorizat |
5.Certificat de urbanism: locuințe individuale – instalații utilizare gaze naturale -extinderi
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Certificate de urbanism: locuințe individuale – instalații utilizare gaze naturale (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situate la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected] |
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1.opis – obligatoriu |
-se va complete în mod obligatoriu de către proiectant/arhitect |
Descarcă opis |
2.cerere tip completată, semnată și ștampilată (după caz-pentru persoane juridice) – obligatoriu |
-formular F1 – timp mediu de completare 5-6 min -se va semna pe pagina cu precizări declarația-consimțământul în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date |
|
3.Declarație – consimțământ – obligatoriu |
În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu character personal și libera circulație a acestor date. |
|
4.chitanță/op achitare taxă – obligatoriu |
||
5.nomenclator stradal – obligatoriu |
-eliberat de Compartiment Registru Agricol Primăria Comunei Valu lui Traian – dacă este cazul |
|
6.extras de carte funciară pentru informare – obligatoriu |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară |
|
7.extras din planul cadastral de pe ortofotoplan – obligatoriu |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară |
|
8.copie B.I./C.I. titular al dreptului real asupra imobilului, teren și/sau construcție și certificatul de înregistrare fiscal (CUI) (după caz-pentru personae juridice) |
||
9.act de proprietate |
||
10.memoriu |
– întocmit de inginer autorizat |
|
11.planuri de încadrare în zonă |
– întocmit de inginer autorizat |
|
12.planuri situația existent/propusă |
– întocmit de inginer autorizat |
6.Prelungire certificat de urbanism
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Prelungire certificat de urbanism: (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situate la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected] |
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1.cerere tip completată, semnată și ștampilată (după caz-pentru persoane juridice) – obligatoriu |
-formular F7 – timp mediu de completare 3 min – -Nota: prelungirea termenului de valabilitate a certificatului de urbanism se poate face numai de către emitent, la cererea titularului formulate cu cel puțin 15 zile înaintea expirării acestuia, pentru o perioadă de timp de maximum 12 luni, după care, în mod obligatoriu, se emite un nou certificat de urbanism |
Formular tip |
3.Declarație – consimțământ – obligatoriu |
În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu character personal și libera circulație a acestor date. |
Descarcă formular |
4.certificat de urbanism – obligatoriu |
– în original |
7.Autorizație de construire
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Autorizație de construire (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situat la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected] Certificatul de Urbanism nu ține loc de Autorizație de Construire și nu confer dreptul de a executa lucrări de econstruire. |
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1.opis |
-se va completa în mod obligatoriu de către proiectant/arhitect |
Descarcă opis |
2. cerere tip + anexe, completate, semnate și ștampilate, după caz, (anexa la cererea de solicitare autorizație de construire, va fi semnată și ștampilată de către architect, proiectant) |
–– formular F8 – timp mediu de completare 5-6 min |
Descarcă |
3.Declarație – consimțământ |
În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu character personal și libera circulație a acestor date. |
Descarcă formular |
4.chitanță/op achitare taxă chitanță achitare taxe (taxă autorizație construire, taxa xerox, taxă OAR/UAR |
– chitanță/O.P. de plată COD FISCAL 4671718 COD IBAN RO 39 TREZ 23121160250XXXXX pt taxă AC CONT TAXĂ O.A.R. CONT IBAN RO 25 TREZ 2315006XXX015065 CONT TAXA XEROX CONT IBAN RO 34 TREZ 23121360250XXXXX CONT TAXĂ URGENȚĂ RO83 TREZ 23121340250XXXXX
|
|
5.certificat de urbanism |
copie |
|
6. extras de carte funciară pentru informare |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară – în cazul în care există sarcini: sechestru/ipotecă/habitație viageră și alte sarcini – acord în formă autentică – copie |
|
7.extras din planul cadastral de pe ortofotoplan |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară |
|
8. avize, acorduri si punct de vedere /act administrativ al autoritatii pentru protectia mediului, solicitate prin certificatul de urbanism, in copie |
-copie |
|
9.copie B.I./C.I. titular al dreptului real asupra imobilului, teren și/sau construcție și certificatul de înregistrare fiscal (CUI) (după caz-pentru personae juridice) |
-copie |
|
10.nomenclator stradal |
-copie |
|
11.proces verbal de înțărușare |
– eliberat de un cadastrist autorizat -copie |
|
12.autorizație de construire inițială |
– dacă este cazul -copie |
|
13.anunț începere lucrări ISC+anunț începere lucrări primărie pentru autorizația inițaială |
– dacă este cazul -copie |
|
14.acord proiectant inițial |
– dacă este cazul -copie |
|
15.Declarații notariale/acorduri în formă autentică vecini limitrofi pentru construirea pe limita de proprietate, subzidire, alipire la calcan, intervenții părți commune |
-copie |
|
16. Dovadă OAR (Ordinul Arhitecților din România)/UAR (Uniunea Arhitecților din România) |
-dovada de inregistrare proiect DTAC la OAR -copie |
|
17. Act de proprietate |
-copie |
|
18.Deviz general de lucrări |
-original |
|
19.Calcul deșeuri inerte |
-original |
|
20.Raport de expertiză tehnică (rezistență și stabilitate Securitate la incendiu) |
NOTĂ: aceste documente vor fi depuse in original, câte un exemplar în fiecare dosar |
|
21.Sudii de specialitate (de însorire, geotehnic, privind sisteme alternative de energie, volumetric, alte studii) |
NOTĂ: aceste documente vor fi depuse în original, câte un exemplar în fiecare dosar |
|
21.Piese scrise |
-borderou piese scrise și desenate, specialitatea arhitectură, rezistență, instalații -listă de semnături, specialitatea arhitectură, rezistență, instalații -memoriu arhitectură, rezistență, instalații NOTĂ: aceste documente vor fi depuse în original, câte un exemplar în fiecare dosar |
Se vor realiza conform Anexei nr.1 din Legea nr.50/1991 cu modificările și completările ulterioare |
22.Piese desenate |
-planuri generale – planșe pe specialități NOTĂ: aceste documente vor fi depuse în original, câte un |
Precizări suplimentare |
8.Autorizație de desființare
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Autorizație de construire (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situat la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected] Certificatul de Urbanism nu ține loc de Autorizație de Construire și nu confer dreptul de a executa lucrări de econstruire. |
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1.opis |
-se va completa în mod obligatoriu de către proiectant/arhitect |
Descarcă opis |
2. cerere tip + anexe, completate, semnate și ștampilate, după caz, (anexa la cererea de solicitare autorizație de desființare, va fi semnată și ștampilată de către architect, proiectant) |
–– formular F8 – timp mediu de completare 5-6 min |
Descarcă |
3.Declarație – consimțământ |
În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu character personal și libera circulație a acestor date. |
Descarcă formular |
4.chitanță/op achitare taxă chitanță achitare taxe (taxă autorizație desființare, taxa xerox, taxă OAR/UAR |
– chitanță/O.P. de plată COD FISCAL 4671718 COD IBAN RO 39 TREZ 23121160250XXXXX pt taxă AC CONT TAXĂ O.A.R. CONT IBAN RO 25 TREZ 2315006XXX015065 CONT TAXA XEROX CONT IBAN RO 34 TREZ 23121360250XXXXX CONT TAXĂ URGENȚĂ RO83 TREZ 23121340250XXXXX
|
|
5.certificat de urbanism |
copie |
|
6. extras de carte funciară pentru informare |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară – în cazul în care există sarcini: sechestru/ipotecă/habitație viageră și alte sarcini – acord în formă autentică – copie |
|
7.extras din planul cadastral de pe ortofotoplan |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară |
|
8. avize, acorduri si punct de vedere /act administrativ al autoritatii pentru protectia mediului, solicitate prin certificatul de urbanism, in copie |
-copie |
|
9.copie B.I./C.I. titular al dreptului real asupra imobilului, teren și/sau construcție și certificatul de înregistrare fiscal (CUI) (după caz-pentru personae juridice) |
-copie |
|
10.nomenclator stradal |
-copie |
|
11.autorizație de construire inițială |
– dacă este cazul -copie |
|
12.anunț începere lucrări ISC+anunț începere lucrări primărie pentru autorizația inițaială |
– dacă este cazul -copie |
|
13.acord proiectant inițial |
– dacă este cazul -copie |
|
14.Declarații notariale/acorduri în formă autentică vecini limitrofi pentru construirea pe limita de proprietate, subzidire, alipire la calcan, intervenții părți commune |
-copie |
|
15.Certificat de atestare fiscal |
-copie |
|
16. Dovadă OAR (Ordinul Arhitecților din România)/UAR (Uniunea Arhitecților din România) |
-dovada de inregistrare proiect DTAC la OAR -copie |
|
17. Act de proprietate |
-copie |
|
18.Deviz general de lucrări |
-original |
|
19.Calcul deșeuri inerte |
-original |
|
20.Raport de expertiză tehnică (rezistență și stabilitate Securitate la incendiu) |
NOTĂ: aceste documente vor fi depuse in original, câte un exemplar în fiecare dosar |
|
21.Piese scrise |
-borderou piese scrise și desenate, specialitatea arhitectură, -listă de semnături, specialitatea arhitectură -memoriu arhitectură, NOTĂ: aceste documente vor fi depuse în original, câte un exemplar în fiecare dosar |
Se vor realiza conform Anexei nr.1 din Legea nr.50/1991 cu modificările și completările ulterioare |
22.Piese desenate |
-planuri generale NOTĂ: aceste documente vor fi depuse în original, câte un |
Precizări suplimentare |
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Autorizație de construire rețele tehnico-edilitare (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situat la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected] Certificatul de Urbanism nu ține loc de Autorizație de Construire și nu confer dreptul de a executa lucrări de econstruire. |
9.Autorizație de construire rețele tehnico-edilitare extindere/branșament
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1.opis |
-se va completa în mod obligatoriu de către proiectant/arhitect |
Descarcă opis |
2. cerere tip + anexe, completate, semnate și ștampilate, după caz, (anexa la cererea de solicitare autorizație de desființare, va fi semnată și ștampilată de către architect, proiectant) |
–– formular F8 – timp mediu de completare 5-6 min |
Descarcă |
3.Declarație – consimțământ |
În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu character personal și libera circulație a acestor date. |
Descarcă formular |
4.chitanță/op achitare taxă chitanță achitare taxe (taxă autorizație desființare, taxa xerox, taxă OAR/UAR |
– chitanță/O.P. de plată COD FISCAL 4671718 COD IBAN RO 39 TREZ 23121160250XXXXX pt taxă AC CONT TAXA XEROX CONT IBAN RO 34 TREZ 23121360250XXXXX CONT TAXĂ URGENȚĂ RO83 TREZ 23121340250XXXXX
|
|
5.certificat de urbanism |
copie |
|
6. extras de carte funciară pentru informare |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară – în cazul în care există sarcini: sechestru/ipotecă/habitație viageră și alte sarcini – acord în formă autentică – copie |
|
7.extras din planul cadastral de pe ortofotoplan |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară |
|
8. avize, acorduri si punct de vedere /act administrativ al autoritatii pentru protectia mediului, solicitate prin certificatul de urbanism, in copie |
-copie |
|
9.copie B.I./C.I. titular al dreptului real asupra imobilului, teren și/sau construcție și certificatul de înregistrare fiscal (CUI) (după caz-pentru personae juridice) |
-copie |
|
10.nomenclator stradal |
-copie |
|
11.autorizație de construire inițială |
– dacă este cazul -copie |
|
12.anunț începere lucrări ISC+anunț începere lucrări primărie pentru autorizația inițaială |
– dacă este cazul -copie |
|
14.Declarații notariale/acorduri în formă autentică vecini |
– dacă e cazul -copie |
|
18.Deviz general de lucrări |
-original |
|
21.Piese scrise |
-borderou piese scrise și desenate -listă de semnături -memoriu NOTĂ: aceste documente vor fi depuse în original, câte un exemplar în fiecare dosar |
|
22.Piese desenate |
-planuri NOTĂ: aceste documente vor fi depuse în original, câte un |
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Autorizație de construire organizare de șantier (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situat la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected] Certificatul de Urbanism nu ține loc de Autorizație de Construire și nu confer dreptul de a executa lucrări de econstruire. |
10.Autorizație de construire organizare șantier
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1.opis |
-se va completa în mod obligatoriu de către proiectant/arhitect |
Descarcă opis |
2. cerere tip + anexe, completate, semnate și ștampilate, după caz, (anexa la cererea de solicitare autorizație de construire, va fi semnată și ștampilată de către architect, proiectant) |
–– formular F8 – timp mediu de completare 5-6 min |
Descarcă |
3.Declarație – consimțământ |
În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu character personal și libera circulație a acestor date. |
Descarcă formular |
4.chitanță/op achitare taxă chitanță achitare taxe (taxă autorizație construire, taxa xerox, taxă OAR/UAR |
– chitanță/O.P. de plată COD FISCAL 4671718 COD IBAN RO 39 TREZ 23121160250XXXXX pt taxă AC CONT TAXĂ O.A.R. CONT IBAN RO 25 TREZ 2315006XXX015065 CONT TAXA XEROX CONT IBAN RO 34 TREZ 23121360250XXXXX CONT TAXĂ URGENȚĂ RO83 TREZ 23121340250XXXXX
|
|
5.certificat de urbanism |
copie |
|
6. extras de carte funciară pentru informare |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară – în cazul în care există sarcini: sechestru/ipotecă/habitație viageră și alte sarcini – acord în formă autentică – copie |
|
7.extras din planul cadastral de pe ortofotoplan |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară |
|
8. avize, acorduri si punct de vedere /act administrativ al autoritatii pentru protectia mediului, solicitate prin certificatul de urbanism, in copie |
-copie |
|
9.copie B.I./C.I. titular al dreptului real asupra imobilului, teren și/sau construcție și certificatul de înregistrare fiscal (CUI) (după caz-pentru personae juridice) |
-copie |
|
10.nomenclator stradal |
-copie |
|
11.proces verbal de înțărușare |
– eliberat de un cadastrist autorizat -copie |
|
12.autorizație de construire inițială – în cazul în care lucrările se autorizează separat |
– dacă este cazul -copie |
|
13.anunț începere lucrări ISC+anunț începere lucrări primărie pentru autorizația inițaială |
– dacă este cazul -copie |
|
14.acord proiectant inițial |
– dacă este cazul -copie |
|
15.Declarații notariale/acorduri în formă autentică vecini limitrofi |
-copie |
|
16. Dovadă OAR (Ordinul Arhitecților din România)/UAR (Uniunea Arhitecților din România) |
-dovada de inregistrare proiect DTAC la OAR -copie |
|
17. Act de proprietate |
-copie |
|
18.Deviz general de lucrări |
-original |
|
19.Calcul deșeuri inerte |
-original |
|
21.Piese scrise |
-borderou piese scrise și desenate, specialitatea arhitectură -listă de semnături, specialitatea arhitectură -memoriu organizare de șantier NOTĂ: aceste documente vor fi depuse în original, câte un exemplar în fiecare dosar |
|
22.Piese desenate |
-plan general amplasarea obiectiveor investiției, cuprinzând amplasamentul investiției și toate amenajările și construcțiile provizorii necesare realizării acesteiia. NOTĂ: aceste documente vor fi depuse în original, câte un |
Precizări suplimentare |
11.Autorizație pentru scoaterea temporară din folosință a domeniului public și/sau privat
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Autorizație de intervenție în domeniul public (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situat la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected] |
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1.opis |
-se va completa în mod obligatoriu de către proiectant |
Descarcă opis |
2. cerere tip |
– original, două exemplare, câte unul în fiecare dosar |
Descarcă |
3.Declarație – consimțământ |
În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu character personal și libera circulație a acestor date. |
Descarcă formular |
4.chitanță/op achitare taxă chitanță achitare taxe (taxă autorizație de intervenție în domeniul public, taxa xerox, taxă salubrizare |
– chitanță/O.P. de plată
|
|
5. avize, acorduri |
-copie |
|
6. extras de carte funciară pentru informare |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară – în cazul în care există sarcini: sechestru/ipotecă/habitație viageră și alte sarcini – acord în formă autentică – copie |
|
7.extras din planul cadastral de pe ortofotoplan |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară |
|
8.copie B.I./C.I. titular al dreptului real asupra imobilului, teren și/sau construcție și certificatul de înregistrare fiscal (CUI) (după caz-pentru personae juridice) |
-copie |
|
9. Act de proprietate |
-copie |
|
10.Plan de încadrare în zonă |
– copie |
12.Prelungire autorizație de construire/desființare
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Prelungire autorizație de construire/autorizație de desființare (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situat la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected] |
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
2. cerere tip |
– original -Formular F12 – timp mediu de completare 5-6 min |
Descarcă |
3.Declarație – consimțământ |
În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu character personal și libera circulație a acestor date. |
Descarcă formular |
4.chitanță/op achitare taxă |
– chitanță/O.P. de plată |
|
5. autorizație de construire/autorizație de desfiintare |
-original |
|
6. anunț începere lucrări ISC |
– copie |
|
7.anunț începere lucrări la Primăria Comunei Valu lui Traian |
– copie |
13.Anunț de începere lucrări
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Anunț începere lucrări (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situat la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected]
In conformitate cu alin.23^1, alin.23^2, alin.23^3, ale art.7 din Legea nr.50/1001 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, beneficiarul are obligatia sa prezinte: Data inceperii executarii lucrarilor trebuie anuntata cu minim 10 zile inainte. |
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1. cerere tip |
– original – timp mediu de completare 2-3 min |
Descarcă |
2.Declarație – consimțământ |
În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu character personal și libera circulație a acestor date. |
Descarcă formular |
3.anunț începere lucrări ISC |
– copie |
14.Emitere aviz de oportunitate elaborare PUZ
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Emitere aviz de oportunitate elaborare PUZ (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situat la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected] |
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1. cerere tip |
– original – timp mediu de completare 3-4 min |
Descarcă |
2.Declarație – consimțământ |
În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu character personal și libera circulație a acestor date. |
Descarcă formular |
3.Dovadă achitare taxă |
|
|
4.certificat de urbanism |
– copie |
|
5.dovadatitlului asupra imobilului – teren și/sau construcții/extrasul de plan cadastral actualizat la zi și extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi |
– copie |
|
6.studiul de oportunitate Compus din:
– prezentarea investiției/operațiunii propuse – indicatorii urbanistici propuși – modul de integrare a investiției/operațiunii propuse în zonă – prezentarea consecințelor economice și sociale la nivelul unității teritoriale de referință – categoriile de costuri ce vor fi suportate de investitorii private și categoriile de costuri ce vor cădea în sarcina autorității publice locale
– încadrare în zonă – plan topographic/cadastral (scara 1/2000, 1/1000 sau 1/500, în funcție de complexitatea proiectului) cu zona de studio vizat de către Oficiu de Cadastru și Publicitatea Imobiliară Constanța – conceptul propus – pla de situație cu propunerea funcțiunilor, a vecinătăților, modul de asigurare a accesurior și utilităților |
|
15.Continuare lucrări de construire
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Continuare lucrări de construire (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situat la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected] |
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1.opis |
-se va completa în mod obligatoriu de către proiectant/arhitect |
Descarcă opis |
2. cerere tip + anexe, completate, semnate și ștampilate, după caz, (anexa la cererea de solicitare autorizație de construire, va fi semnată și ștampilată de către architect, proiectant) |
–– formular F8 – timp mediu de completare 5-6 min |
Descarcă |
3.Declarație – consimțământ |
În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu character personal și libera circulație a acestor date. |
Descarcă formular |
4.chitanță/op achitare taxă chitanță achitare taxe aferentă lucrărilor rămase de executat (taxă autorizație construire, taxa xerox, taxă OAR/UAR |
– chitanță/O.P. de plată COD FISCAL 4671718 COD IBAN RO 39 TREZ 23121160250XXXXX pt taxă AC CONT TAXĂ O.A.R. CONT IBAN RO 25 TREZ 2315006XXX015065 CONT TAXA XEROX CONT IBAN RO 34 TREZ 23121360250XXXXX CONT TAXĂ URGENȚĂ RO83 TREZ 23121340250XXXXX
|
|
5.certificat de urbanism |
copie |
|
6. extras de carte funciară pentru informare |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară – în cazul în care există sarcini: sechestru/ipotecă/habitație viageră și alte sarcini – acord în formă autentică – copie |
|
7.extras din planul cadastral de pe ortofotoplan |
– în termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice, eliberat la cerere de către Oficiu de cadstru și publicitate imobiliară Constanța -pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară |
|
8. avize, acorduri si punct de vedere /act administrativ al autoritatii pentru protectia mediului, solicitate prin certificatul de urbanism, în copie |
-copie |
|
9.copie B.I./C.I. titular al dreptului real asupra imobilului, teren și/sau construcție și certificatul de înregistrare fiscal (CUI) (după caz-pentru personae juridice) |
-copie |
|
10.nomenclator stradal |
-copie |
|
11.proces verbal de înțărușare |
– eliberat de un cadastrist autorizat -copie |
|
12.autorizație de construire inițială |
– dacă este cazul -copie |
|
13.anunț începere lucrări ISC+anunț începere lucrări primărie pentru autorizația inițaială |
– dacă este cazul -copie |
|
14.acord proiectant inițial |
– dacă este cazul -copie |
|
15.Declarații notariale/acorduri în formă autentică vecini limitrofi |
-copie |
|
16. Dovadă OAR (Ordinul Arhitecților din România)/UAR (Uniunea Arhitecților din România) |
-dovada de inregistrare proiect DTAC la OAR -copie |
|
17. Act de proprietate |
-copie |
|
18.Deviz general de lucrări |
-original |
|
19.Calcul deșeuri inerte |
-original |
|
21.Piese scrise |
-borderou piese scrise și desenate, specialitatea arhitectură -listă de semnături, specialitatea arhitectură -memoriu organizare de șantier NOTĂ: aceste documente vor fi depuse în original, câte un exemplar în fiecare dosar |
|
22.Piese desenate |
-plan general amplasarea obiectiveor investiției, cuprinzând amplasamentul investiției și toate amenajările și construcțiile provizorii necesare realizării acesteiia. NOTĂ: aceste documente vor fi depuse în original, câte un |
Precizări suplimentare |
16.Înștiințare+declarație privind valoarea finală a lucrărilor de construcții
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Înștiințare+declarație privind valoarea finală a lucrărilor de construcții (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situat la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected] |
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1. comunicare privind încheierea execuției lucrărilor – Formular F15/Ordin nr.839/2009 |
– original – timp mediu de completare 2-3 min |
Descarcă |
2.Declarație – consimțământ |
În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu character personal și libera circulație a acestor date. |
Descarcă formular |
3.Declarație privind valoarea fială a lucrărilor de construcții |
– original |
Descarcă formular |
4.Documentul doveditor al valorii lucrărilor, cu și fără /tva: balanța contabilă/nota contabilă pentru personae juridice |
– copie |
|
5.Memorii finalizare lucrări pe specialități (arhitectură, structură, instalații, după caz) |
– original |
|
6.Anunț începere lucrări – Formular F13/Ordin nr.839/2000 |
– copie |
|
7.Autorizație de construire |
– copie |
17.Proces verbal de recepție la terminarea lucrărilor de construcții și instalații aferente+Certificat de atestare a construcției
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Proces verbal de recepție+certificat de atestare al construcției (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situat la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected] |
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1. comunicare privind încheierea execuției lucrărilor – Formular F15/Ordin nr.839/2009 |
– original – timp mediu de completare 2-3 min |
Descarcă |
2.Declarație – consimțământ |
În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu character personal și libera circulație a acestor date. |
Descarcă formular |
3.Chitanță |
-copie |
|
4. Memorii finalizare lucrări pe specialități (arhitectură, structură, instalații, după caz) |
– original |
|
5.Extras de carte funciară |
– copie |
|
6. comunicare privind încheierea execuției lucrărilor – Formular F15/Ordin nr.839/2009 |
– copie |
|
7.Comunicare privind încheierea execuției lucărilor ISC |
– copie |
|
8.Anunț începere lucrări de construcții ISC |
– copie |
|
9.Înștiințare privind valoarea reală a lucrărilor de construcții |
– copie |
|
10.Declarație privind valoarea reală a lucrărilor de construcții |
– copie |
|
11.Autorizație de construire |
– copie |
|
12. copie B.I./C.I. titular al dreptului real asupra imobilului, teren și/sau construcție și certificatul de înregistrare fiscal (CUI) (după caz-pentru personae juridice) |
– copie |
|
13.dispoziții de șantier- dacă este cazul |
– copie |
|
14.Declarații – dacă este cazul |
– copie |
|
15.Expertiză tehnică – dacă este cazul |
– original |
|
16.Referatul dirigintelui de șantier |
– copie |
|
17.Procesul verbal la structura de rezisență din cartea tehnică |
– copie |
|
18.Certificat energetic |
– copie |
|
19.Fotografii color pentru lucrările supuse recepției |
||
20.Măsurători cadastrale ale imobilului supuse receției |
– original |
|
21.Plan de sitauție din proiect |
– copie |
18.Notă constatare demolare
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Notă constatare demolare (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situat la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected] |
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1. comunicare privind încheierea execuției lucrărilor – Formular F15/Ordin nr.839/2009 |
– original – timp mediu de completare 2-3 min |
Descarcă |
2.Declarație – consimțământ |
În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu character personal și libera circulație a acestor date. |
Descarcă formular |
3.Chitanță |
-copie Tabel taxe |
|
4. Memoriu privind încheierea lucrărilor de desființare întocmit de proiectant |
– original |
|
5.Extras de carte funciară |
– copie |
|
6. comunicare privind încheierea execuției lucrărilor – Formular F15/Ordin nr.839/2009 |
– copie |
|
7.Comunicare privind încheierea execuției lucărilor ISC |
– copie |
|
8.Anunț începere lucrări de construcții ISC |
– copie |
|
9.Înștiințare privind valoarea reală a lucrărilor de construcții |
– copie |
|
10.Declarație privind valoarea reală a lucrărilor de construcții |
– copie |
|
11.Autorizație de desființare |
– copie |
|
12. copie B.I./C.I. titular al dreptului real asupra imobilului, teren și/sau construcție și certificatul de înregistrare fiscal (CUI) (după caz-pentru personae juridice) |
– copie |
|
13.Declarații – dacă este cazul |
– copie |
|
14.Expertiză tehnică – dacă este cazul |
– original |
|
19.Fotografii color cu terenul liber în urma desființării |
||
21.Plan de sitauție din proiect |
– copie |
18.Notă constatare autodemolare
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Notă constatare autodemolare (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situat la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected]
|
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1. cerere tip |
– original – timp mediu de completare 2-3 min |
Descarcă |
2.Chitanță |
-copie |
|
3. copie B.I./C.I. titular al dreptului real asupra imobilului, teren și/sau construcție și certificatul de înregistrare fiscal (CUI) (după caz-pentru personae juridice) |
– copie |
|
4.Declarații – dacă este cazul |
– copie |
|
5.Fotografii color cu terenul liber în urma desființării |
20.Raport schimbare de destinație
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Raport schimbare de destinație (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situat la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected]
|
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1. cerere tip |
– original – timp mediu de completare 2-3 min |
Descarcă |
2.Chitanță |
-copie |
|
3.Extras de carte funciară |
– copie |
|
4. copie B.I./C.I. titular al dreptului real asupra imobilului, teren și/sau construcție și certificatul de înregistrare fiscal (CUI) (după caz-pentru personae juridice) |
– copie |
|
5.Declarații – dacă este cazul |
– copie |
21.Activitatea de informare și consultare a publicului pentru PUZ/PUD
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Raport schimbare de destinație (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situat la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected] Notă: Toate documentele vor fi depuse și pe format digital (pe cd sau pe adresa de e-mail)
|
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1. cerere tip |
– original – timp mediu de completare 2-3 min |
Descarcă |
2.Chitanță |
-copie |
|
3.Panou etapa 1 – anunț intenția de elaborare PUZ |
– original |
Descarcă |
4.Anexa nr.1 planificarea procesului de informare și consultare a publicului |
– original |
Descarcă |
5.Anexa nr.2 calendarul informării și consultării pubicului |
– original |
Descarcă |
6.Panou etapa 2 – anunț consultarea asupra propunerilor preliminare |
– original |
Descarcă |
7.avize eliberate |
– copie |
|
8.studii realizate |
– copie |
|
9.extras de carte funciară |
– copie |
|
10.extras de plan cadastral |
– copie |
|
11. copie B.I./C.I. titular al dreptului real asupra imobilului, teren și/sau construcție și certificatul de înregistrare fiscal (CUI) (după caz-pentru personae juridice) |
– copie |
|
12.Piese scrise |
– original |
|
13.Piese desenate |
– original |
22.HCL pentru PUZ/PUD
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Raport schimbare de destinație (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situat la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected] Notă: Toate documentele vor fi depuse și pe format digital (pe cd sau pe adresa de e-mail)
|
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1. cerere tip |
– original – timp mediu de completare 2-3 min |
Descarcă |
2.extras de carte funciară |
– copie |
|
3.extras de plan cadastral |
– copie |
|
4.Avize solicitate |
– copie |
|
5.Studii solicitate |
– originale |
|
6.Declarații+procuri |
-copie |
|
7.Taxă RUR |
– copie |
|
4.Piese scrise |
– originale |
|
5.Piese desenate |
– originale |
|
6.DXF |
||
5.Anexa nr.2 calendarul informării și consultării pubicului |
– original |
Descarcă |
6.Panou etapa 2 – anunț consultarea asupra propunerilor preliminare |
– original |
Descarcă |
7.avize eliberate |
– copie |
|
8.studii realizate |
– copie |
|
9.extras de carte funciară |
– copie |
|
10.extras de plan cadastral |
– copie |
|
11. copie B.I./C.I. titular al dreptului real asupra imobilului, teren și/sau construcție și certificatul de înregistrare fiscal (CUI) (după caz-pentru personae juridice) |
– copie |
|
12.Piese scrise |
– original |
|
13.Piese desenate |
– original |
23.Adeverință coborâre/modificări borduri
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Raport schimbare de destinație (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situat la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected] Notă: Toate documentele vor fi depuse și pe format digital (pe cd sau pe adresa de e-mail) |
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1. cerere tip |
– original – timp mediu de completare 2-3 min |
Descarcă |
2. copie B.I./C.I. titular al dreptului real asupra imobilului, teren și/sau construcție și certificatul de înregistrare fiscal (CUI) (după caz-pentru personae juridice) |
– copie |
24.Adeverință pentru amenajare accese auto/pietonale
Denumire |
Observatii |
Descarca |
Raport schimbare de destinație (click aici…) |
Primirea și eliberarea documentațiilor se poate face: -fizic la Compartimentul de Urbanism situat la Primăria Comunei Valu lui Traian, str.Primăriei, nr.1, telefon:0241231006, interior 8 Program: luni, marți, joi: 08:00-13:00 miercuri: 08:00-12:00 și 16:30-18:00 vineri:08:00-12:00 -online: [email protected] Notă: Toate documentele vor fi depuse și pe format digital (pe cd sau pe adresa de e-mail) |
Act necesar |
Observații |
Descarcă |
1. cerere tip |
– original – timp mediu de completare 2-3 min |
Descarcă |
2. copie B.I./C.I. titular al dreptului real asupra imobilului, teren și/sau construcție și certificatul de înregistrare fiscal (CUI) (după caz-pentru personae juridice) |
– copie |