anunturi achizitii publice|

Stare procedură: ANULATĂ!

Invitație de participare la procedura de achizitie având ca obiect Servicii de catering in cadrul proiectului PNRR Componenta15: Educație/Reforma 2: Dezvoltarea unui sistem de servicii de educație timpurie unitar, incluziv și de calitate: Dezvoltarea serviciilor de educație timpurie complementară în Comuna Valu lui Traian conform contract de finanțare nr.12647/10.10.2023 ,încheiat cu Ministerul educației

Locul de executare: Comuna Valu lui Traian

Codul NUTS: RO223 CONSTANTA

Locul principal de prestare COMUNA VALU LUI TRAIAN,JUDEȚUL CONSTANȚA,str.Calea Dobrogei,nr.49

Autoritatea/entitatea contractantă

COMUNA VALU LUI TRAIAN

Str..Primăriei, nr.1, VALU LUI TRAIAN, județ Constanța, , Cod poștal: 907300

Beneficiar proiect :Gradinita complementara nr.1,str. Calea Dobrogei,nr,49,Valu lui Traian,jud.Constanta

Persoană de contact: Balutoiu Corina Ofelia/Iurea Iulia Claudia

Telefon:+40241231006 int. 19

E-mail: Comunicare: [email protected]

Număr zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 2 zile.

Informații suplimentare pot fi obținute de la: [email protected]

Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă pe e-mail la adresa: [email protected]

Cod CPV principal :55523000-2 Servicii de catering pentru alte societăţi sau instituţii

Cod CPV secundar :60000000 – 8 Servicii de transport;

Descrierea achiziției publice:Servicii de catering in cadrul proiectului PNRR Componenta15: Educație/Reforma 2: Dezvoltarea unui sistem de servicii de educație timpurie unitar, incluziv și de calitate: Dezvoltarea serviciilor de educație timpurie complementară în Comuna Valu lui Traian

Tipul Contractului Prestari servicii

Valoarea totală estimată fără TVA :403.200 fara tva

Tip procedura: Procedură proprie conform Articolului 111 (1) in conditiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice si ale Hotararii nr. 395/2016

Criteriul de atribuire “Cel mai bun raport calitate – preț”

Autoritatea contractanta va avea in vedere urmatorii factori de evaluare:

FACTORI DE EVALUARE

A. Factor de evaluare – Prețul ofertei

Pondere – 40%

Puncte – 40

Algoritm de calcul:

Pentru oferta cu cel mai mic preț, care să asigure nivelul calitativ, tehnic și funcțional al ofertei, se acordă un punctajul maxim, respectiv 40 puncte.

Pentru celelalte oferte, punctajul se calculează cu formula:

Pp = (Preț minim/Preț n)x 40 Unde:

Preț n – prețul ofertei operatorului economic;

Preț minim – cel mai mic preț dintre toate ofertele.

Prețurile care se compară, în vederea acordării punctajului, sunt prețurile ofertate, exclusiv TVA. Punctajul maxim ce poate fi obtinut de către un ofertant este de 40 de puncte.

B. Factor de evaluare – Lanțul de aprovizionare.

Descriere: Prin lanț de aprovizionare scurt se înțelege relația directă dintre producător/procesator și fumizor/prestator, între care nu pot exista decât maximum 2 (doi) intermediari, unde:

a) producătorul este persoana fizică sau juridică de pe a cărei exploatație se obțin fructe și/sau legume. Grupurile și organizațiile de producători de fructe și legume recunoscute conform legislației în vigoare, precum și cooperativele de producători de fructe și legume sunt considerate producători;

b) consumatorul este preșcolarul beneficiar al prezentului Programului

d) intermediar este orice distribuitor/depozitar/comerciant care asigură furnizarea produselor de la producător la fumizor/prestator.

Pondere – 20%

Puncte -20

Algoritm de calcul:

• Pentru pentru livrările directe (de la producătorul original la furnizor/prestator) se acordă punctajul maxim de 20 puncte;

• Pentru un singur intermediar implicat în lanțul de aprovizionare – se acordă 10 puncte;

• Pentru doi intermediari implicați în lanțul de aprovizionare – se acordă 5 puncte;

Ofertele care propun mai mult de doi intermediari implicați în lanțul de aprovizionare nu vor obține punctajul pentru acest factor de evaluare.

Factorul de evaluare Lanțul de aprovizionare se refera la următoarele categorii de produse ce fac obiectul prezentei proceduri: legume, fructe , si ingrediente folosite in prepararea pachetelor alimentare.

OFERTANTUL VA PREZENTA ÎNSCRISURI/DOCUMENTE PRIN CARE DEMONSTREAZĂ LANȚUL DE APROVIZIONARE OFERTAT cum ar fi dar fara a se limita la : contracte cu producatorul/procesatorul/imdermediarul/intermediarii, documente financiare/facturi/note de recepție între părțile implicate în lanțul de aprovizionare (producător/ procesator/ imdermediar/intermediarii) sau orice alte documente care atesata si demonstrează întreg lanțul de aprovizonare pentru categoriile de produse menționate in cadrul factorului de evaluare.

C. Factor de evaluare – Termenul estimat pentru inlocuirea produselor neconforme.

Descriere: Luandu-se in considerare posibilitatea identificării produselor neconforme in cadrul unui lot furnizat în care sunt constatate abateri care pot conduce la consecințe grave cu privire la starea de sănătate a beneficiarilor, conducătorul unitatii de invatamant va sista distribuirea hranei, prestatorul fiind obligat să înlocuiască pachetul alimentar/alimentele neconforme cu unele corespunzătoare, fără a pretinde plăti suplimentare pentru acestea, în termen de maximum 1 ora si 30 minute de la primirea notificării. Pentru ofertarea termenului estimat pentru inlocuirea produselor neconforme de maxim de 1 ora si 30 minute nu se acorda punctaj, aceasta fiind condiție obligatorie.

Pondere- 20% ;Puncte -20

Algoritm de calcul:

• Pentru timpul estimat de inlocuire a produselor neconforme de pana in l(una) ora se acordă punctajul maxim de 20 puncte;

• Pentru timpul estimat de inlocuire a produselor neconforme de peste l(una) ora – se acordă 10 puncte; Ofertele care propun un termen estimat pentru inlocuirea produselor neconforme de peste maximum 1 ora si 30 minute nu se acorda punctaj.

Dovada asigurării termenului estimat pentru inlocuirea produselor neconforme se va face prin prezentarea unui traseu de la locul de producție pana la destinație, intr-o aplicație valida (google maps / waze) .

D, Factor de evaluare – calitatea materiei prime propuse.

Descriere: In mod obligatoriu, cel puțin 40% din prețul unitar al pachetului alimentar per beneficiar se va aloca pentru achiziția materiei prime. Pentru verificarea îndeplinirii acestei cerințe, ofertantul va prezenta dovezi/documente justificative privind calitatea materiei prime propuse, costul si ponderea acesteia in cadrul prețului unitar propus (ex: specificații produse, cost achizitie/distributie, furnizori etc). Ofertele al căror cost cu materia prima nu este de cel puțin 40% vor fi respinse. Pentru ofertarea de 40% din prețul unitar al pachetului alimentar pentru achiziția materiei prime nu se acorda punctaj, aceasta fiind condiție obligatorie.

Pondere- 20%;Puncte -20

Algoritm de calcul:

• Pentru ofertarea intre 51% si 60% din prețul unitar al pachetului alimentar pentru achiziția materiei prime – se acorda 20 puncte

• Pentru ofertarea intre 41% si 50% din prețul unitar al pachetului alimentar pentru achiziția materiei prime – se acorda 10 puncte.

Pentru ofertarea a 40% din prețul unitar al pachetului alimentar pentru achiziția materiei prime nu se acorda punctaj.

Comisia de evaluare a ofertelor întocmește clasamentul final al ofertelor pentru în ordinea descrescătoare a punctajelor totale obținute, iar oferta câștigătoare va fi cea admisibila, a cărei propunere tehnica si financiara va răspunde la toate cerințele minime obligatorii solicitate prin documentația de atribuire si va obține punctajul maxim. In situația in care două sau mai multe oferte au un punctaj egal și sunt clasate pe primul loc, în vederea departajării, autoritatea contractantă solicită noi propuneri financiare acestora.

Respectând prevederile art. 187, alin (5) din Legea nr.98/2016, factorii de evaluare utilizați includ aspecte calitative, in legătură cu obiectul contractului de achiziție publica si vizeaza calitatea, avantajele tehnice, modul de organizare a livrării, serviciile postvanzare si procesul si termenele de livrare. Totodată, factorii de evaluare utilizați au legătură directa cu obiectul contractului, astfel cum este menționat la art. 188, alin ( 1) din Legea nr. 98/2016.

Documentele doveditoare prezentate de către ofertant sunt: o declarație pe propria răspundere cu privire la încadrarea în subfactorii de evaluare( P1,P2,P3) .

ATENTIE: Neprezentare de documente suport care sa justifice punctajul aferent criteriilor de atribure, va duce automat la nepunctarea respectivului criteriu

Valabilitatea contractului/ durata de execuție:

Începere: la data semnarii contractului 12 luni

Informații despre finantare Investitia beneficiaza de finantare prin PNRR Componenta15: Educație/Reforma 2: Dezvoltarea unui sistem de servicii de educație timpurie unitar, incluziv și de calitate: Dezvoltarea serviciilor de educație timpurie complementară în Comuna Valu lui Traian,conform contract de finantare nr.12647/10.10.2023 incheiat cu Ministerul Educatiei.

CONDIȚII DE PARTICIPARE

Condițiile de participare se regăsesc în documentația de atribuire a prezentului anunț,

Depozite valorice si garanții solicitate:

Garanție de participare:

Garanția de participare este în valoare de 1% din valoarea estimată ,fără eventualele estimări, pentru care se depune ofertă.

Garanția de bună execuție:

Cuantumul garanției de bună execuție reprezintă 5% din prețul contractului (fără TVA) și se va constitui în conformitate cu prevederile art. 154 alin (3) și (4) din Legea 98/2016, precum și cu prevederile art. 40 din Anexa la H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare.

Mecanisme de plată: Plata facturilor fiscale emise de către beneficiar va fi efectuată în termen de 60 de zile calendaristice de la data emiterii acestora, conform art.7 din Legea 72/2013 privind măsurile pentru combaterea întârzierii în executarea obligațiilor de plată a unor sume de bani rezultând din contracte încheiate între profesioniști și între aceștia și autorități contractante.

Acest termen este justificat prin necesitatea alocării unui termen rezonabil cuprins între data depunerii cererilor de plată/transfer de către autoritatea contractantă către PNRR și data creditării contului beneficiarului ca urmare a transferării fondurilor pentru această destinație, conform contractului de finanțare nr. C3I1A0122000075.

Informații administrative

Termen limită pentru depunerea ofertelor

Data: 16.04.2024 Ora locală: 10:00 AM

Ofertele recepționate începând cu ora locală 10:01 AM vor fi considerate tardive și nu vor fi acceptate.

Adresa la care pot fi depuse ofertele : [email protected]

Limba in care poate fi depusa oferta : Română

Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta: 60 zile de la termenul limită de depunere a Ofertelor.Ofertanții vor depune o declarație cu privire la valabilitatea ofertei,la momentul transmiterii ofertei.

Prezentarea ofertei

Oferta trebuie transmisă exclusiv prin mijloace electronice. Toate documentele ce compun oferta vor fi semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat în condițiile legii.

Modul de prezentare a propunerii tehnice : Oferta trebuie transmisă exclusiv prin mijloace electronice. Toate documentele ce compun oferta vor fi semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat în condițiile legii.Propunerea tehnică elaborată de ofertant va respecta în totalitate cerințele prevăzute in documentele achizitiei , în caietul de sarcini, și documentele atașate.

Modul de prezentare a Propunerii Financiare: Oferta trebuie transmisă exclusiv prin mijloace electronice. Toate documentele ce compun oferta vor fi semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat în condițiile legii.

Oferta finaciara are caracter obligatoriu din punct de vedere al conținutului pe toată perioada de valabilitate. Propunerea financiară trebuie să se încadreze în limita fondurilor care pot fi disponibilizate pentru îndeplinirea contractului de lucrări. Prezentarea în propunerea financiară, a unui preț superior valorii fondurilor ce pot fi diponibilizate conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabilă.

Documentele solicitate de la potențialii ofertanți sunt:

1) Garanția de participare ;

2) Declarația pe propria răspundere pentru îndeplinirea condițiilor de participare/criterii de calificare pentru toți operatorii economici implicați în procedură (ofertant individual, membru al unei asocieri, subcontractant, terț susținător);

3) Acordul de asociere, semnat de toți membrii asocierii [doar în cazul unei Asocieri];

4) Împuternicire din partea fiecărui membru al asocierii pentru aceeași persoana, autorizând persoana desemnată să semneze oferta și să angajeze Ofertantul în procedura de atribuire [doar în cazul unei Asocieri];

5) Angajament al terțului susținător (angajament necondiționat) cu privire la susținerea financiară a ofertantului în ceea ce privește îndeplinirea criteriilor referitoare la situația economică și financiară și anexele acestuia constând în documentele transmise operatorului economic ofertant de către terțul/terții susținător/susținători, din care rezultă modul efectiv în care aceștia din urmă asigură îndeplinirea angajamentului de susținere [dacă este cazul];

6) Angajament al terțului susținător (angajament necondiționat) cu privire la susținerea tehnică și profesională a ofertantului în ceea ce privește îndeplinirea criteriilor referitoare la capacitatea tehnică și/sau profesională și anexele acestuia constând în documentele transmise operatorului economic ofertant de către terțul/terții susținător/susținători din care rezultă modul efectiv în care aceștia din urmă asigură îndeplinirea angajamentului de susținere [dacă este cazul];

8) Propunerea tehnică;

9) Propunerea financiară;

10) Declarație de acceptare a clauzelor contractuale

11) Alte documente stabilite prin documentația de atribuire.

PROCEDURI DE CONTESTARE

Procedura de contestare

În conformitate cu Legea nr. 101/2016 privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, precum și pentru organizarea și funcționarea Consiliului National de Soluționare a Contestațiilor publicat în Monitorul Oficial al României nr. 393 din 23 mai 2016, cu modificările și completările ulterioare.Termenul de depunere al contestatiei este in conformitate cu art 8. din Legea 101/2016.Contestația va fi transmisă în același timp și autorității/entității contractante.

INFORMAȚIILE CUPRINSE ÎN PREZENTUL ANUNȚ REPREZINTĂ UN EXTRAS AL DOCUMENTULUI DENUMIT  INVITAȚIE DE PARTICIPARE

CERINȚELE DIN PREZENTUL ANUNȚ SE COMPLETEAZĂ CU CELE EXISTENTE ÎN DOCUMENTAȚIA DE ATRIBUIRE AFERENTĂ

Close Search Window